خدایا رهایم کن.

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدایا رهایم کن.

 

 

خدایا رهایم کن.

مرا از میان مشت های بسته ات رهایم کن.

آن نیمه عاصی ام را بر من ببخش.

بگذار پرواز کنم.

اوج بگیرم.

اینجا هوایی نیست.

شوقی نیست.

امید به فردایی نباشد فردایی هم نیست.

صبحی نیست.

طلوعی نیست.

خورشید اگر فراموش شود

از یاد برود

در همین امروز میمانیم.

امروز را تکرار میکنیم.

 

آن نیمه ام از یاد رفته است

نیمه عاصی ام

آنقدر از او رو برگردانیده ام

پیر و فرتوت شده است.

گویند

او یک روسپی پیر است.

حال

من مانده ام و آن نیمه خرد شده ام.



نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت14:24---9 شهريور 1391
خیلی عالی بود،منتظرتم کـــه بیایـــــــ..............

m.k
ساعت0:33---16 مرداد 1391
به تو دست ‌می‌سایم و جهان را درمی‌یابم،

به تو می‌اندیشم

و زمان را لمس‌می‌کنم

معلق و بی‌انتها

عریان.

می‌وزم، می‌بارم، می‌تابم.

آسمان‌ام

ستاره‌گان و زمین،

و گندمِ عطرآگینی که دانه‌می‌بندد

رقصان

در جانِ سبزِ خویش.

از تو عبورمی‌کنم

چنان که تُندری از شب

می‌درخشم

و فرومی‌ریزم...


m.k
ساعت17:48---15 مرداد 1391
دلت ،مثل من مجسمه خاکی نیست

خواسته هایش را نمی گوید؛

از نور است

ما که نمیبینیم،

شاید اشک هایش را نگه می دارد

قلبت از قلبت،می تابد

شاید خورشید هم قلبی است

قلب آسمان...

قلبت آرزوهایش را می تاباند

تو نیز به هدایت رویاهایت بتاب

دستهایت را به مقصد انوار عشق دراز کن

شاید خود خود خدا ،

کانون به هم رسیدن دعاهایت شود

چرا که قلبت آیینه است...



m.k
ساعت1:36---13 مرداد 1391
جهان ما

در قاب آينه‌اي خلاصه بود

كه به هزار صورت

تنها يك معني مي‌داد

...تنها ...



raha
ساعت1:14---13 مرداد 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا او چه وبلاگ توپی داری
خیلی خوشمله
به منم سربزن اگه دوت داشتی همو بلینکیم
خبرم کن منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 12 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |